O mica problema in microferma

Imi cer scuze pentru ca de aproximativ o luna nu am mai scris nimic pe blog. Acum revin cu o mica problema. Acum o luna in urma am dat iepruoaica la iepuroi pentru a fata inainte de „pauza de iarna” (eu nu vreau sa fie femela gestanta in timpul iernii). Cum spuneam si mai sus am dat femela la mascul pentru a fata, insa aceasta nu e gestanta. Am asteptat inca o saptamana  peste limita insa nimic. Dupa acesta saptamana am dat din nou femela la mascul si se pare ca aceasta e gestanta. Pe data de 29 luna aceasta trebuie sa fete, o sa revin cu cateva poze inainte si dupa fatare.

Nu imi pot dat seama ce s-a intamplat si de ce nu a fost gestanta de  prima data?                   O fi de vina masculul… femela…? Astept parerile voastre.

Multumesc pentru ajutor.

Lasă un răspuns

