Cum a inceput pasiunea mea pentru iepuri

Salut tututor iubitorilor de iepuri. Cand avea varsta de 10 ani am fost cu bunicul meu la un frate de-al sau intr-o comuna apropiata in vizita. Acolo am vazut pentru prima data femela cu puii alaptandu-i.

Era pentru prima data in viata mea cand vedeam puii de iepure atat de mici. In urma cu un an  m-am decis sa imi iau si eu o pereche de iepuri. Am fost din nou la fratele bunicului, de data aceasta cu un scop anume, sa-mi iau o pereche de iepuri cu bani bineinteles de la bunicu (numai eu stiu cum am obtinut banii).

Prima pereche de iepuri nu stiu nici pana in ziua de azi ce rasa au fost sau daca au fost de rasa. Dupa ceva vreme femela mi-a murit si am ramas doar cu masculul, care l-am vandut la un vecin. Au trecut ceva ani pana cand m-am decis sa ma apuc serios de treaba si sa imi creez propria micro ferma. Am cumparat din nou o pereche de iepuri de data asta de rasa, si m-am decis sa ma ocup cu serios de ei. Trei luni mai tarziu femela aduce pe lume 7 pui frumosi. Am avut probleme mari cu ei pe la varsta de 3 luni, cand intr-o dimineata am gasit toti pui morti.

Acum in propria ferma mai sunt 1 femela gestanta 1 mascul si 5 pui la varsta de 2 luni.

One thought on “Cum a inceput pasiunea mea pentru iepuri

Lasă un răspuns

